Kbrbydk Kızlar Egepol Hastanesine giden var mı? Yangın çıkmış hastanede. Yenidoğan bölümünü filan boşaltmışlar ama durum ne derece kötü bilemiyorum. Haberlerde gösterdiler.
Larazara Hiç bir şey olmamış yoğun bakımdakiler yeni açılan hastaneye sevk edilmiş şükür ölen yada yaralanan yokmuş
Kbrbydk Larazara ay çok şükür ya bebekler filan vardı galiba götürmüşler ama Yenidoğan kısmı yanmış mi tam bilmiyorum