Ezgi1990 https://imgyukle.com/i/nuQEqR Adet olmam gereken gün bugündü olmadım. Yumurtlamanın da 14. Günü bugun. 12. Gün kan yapmıştım 0.28 çıkmıştı. Acaba ben tekrar mı yumurtluyorum ?