Kismett Nurdanahsen ben gidiyorum cok memnunum simdilik bi sorun yasamadim insallah orda dogum yapcam
Gunay_18 Nurdanahsen bende gidiyorum canan hanıma memnunum nasip olursa doğumuda orada yapicam herşey nasip kısmet inşallah
Zehra5461 Nurdanahsen yok yapmadım daha ilk gittim yeni başladm yani sma orda düşünüorum normal 1750 zorunlu sezeryan2250miş
Gunay_18 Fatma60_ ne sorarsam ne dersem hepsinin cevabını veriyor işini güzel yapiyor kişiliği öyledir belki ama ilgisiz bi diktorda deyil bence.baska bi doktora gittiniz mi hiç