Rmysnrrr canım bende adet tarihimden 10 gün geçti doktora gidip kan tahlili yaptırdım negatif çıktı ve adet söktürücü verdi , ilaçları aldım geldim ama hiç adet söktürücüyü içimde ki ses kullanma dedi ve kullanmadım aradan 1 hafta daha geçti bende ara ara kaşık ağrıları göğüs şişkinlikleri ağrısı oluyordu , herhalde dedim adet olacam yine olmadım bu sefer farklı bi doktora gittim yine test yaptım ve sonucu gördüğümde ben o an şok oldum pozitif çıktı . Doktorum geç döllenme olabilir dedi. Şuan 17+3 haftalık hamileyşm Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah , dünya da ki en güzel duygu bence ☺