Kardelen9 güzel anneler ümraniye devlet hastanesinde doğum yapan yada yapicak olanlar varmı memnun kaldınız mı tedirginim memnun kalanda var kalmayanda fikirlerinize ihtiyacım var 🤷♀️🙏