Emine_135 Hamilelikte büyüklerimiz der ya bişey yiyince ellerini yıka biyerine sürme leke kalır diye acaba doğru mu bilgi verir misiniz.
Fthhbb Emine_135 ben de inanmıyorum. Bunun sonu yok ki. Bir gün değil iki gün değil illa unutup dokunacaksin. İnsan hamileliğinden yoruluyor düşündükce.
AyaYlmazYldrm Emine_135 bn ciger ve nara inaiuorum bnde lekesi var annem hamileyken ciger dogruyodu sirti kasinmis bas parmaklariyla kasimizs oralarda benim var:)