dfnomr Arkadaşlar merhaba 25+2 deyim normalde bebeğim arada göbeğimin asagisinda arada yukarisinda vururdu 2 3 gündür yukari tarafta hiç tekme hissetmedim hep alt karinda ve ordan tekme atiyor bu normal mi ilk gebeligim ve çok tecrübesizim size sormak istedim
Maviss dfnomr canim benim benimde bebegim ters duruyo ondan 28+0 haftaligim inşallah duzelir bian once
Minikkusum_ dfnomr ben geçen gün doktora gittim karnımın altında ağrı var dedim kasılma dedi bebeğin ayakları aşağıda hareket ettiği için kasılma yapıyor demişti ayakları aşağıdaysa ondandır ☺☺
dfnomr Elizvedeniz yaa normal mi o zaman ilk gebelik olunca insan çok tecrubesiz oluyor her seyden korkuyor ☺️
Kardelenyigit Normal bence 😂bende 23 hafta içindeyim kızım ya rahmime doğru tekme atıyor yada sola doğru 😁
Mucizebebegim3 Ben hep altta hssediyorm tekmeleri 😁😁 26 haftaligm ustte nadiren hssediyoem aorun yok pozisyon degisiyorlar bazen ayni pozisyonda kaliyorlar..Aman harekwtleri hssedelimde asagi yukari be farkwder 🤗
dfnomr Mucizebebegim3 doğru diyorsun canim ama erken dogum yapanlari okuyunca burda insan ister istemez risk var mi diye dusunuyor ona yoruyor her seyi demkki tek degilmisim korkmama gerek yokmus☺️
Eliferem Pozisyonla ilgiliDir,benimde hep asaya dogru tekme baski oluyordu ultrasonda ayaklari tam asada basi yukarda cikti
Fadime3543 Bende 26 haftalığım bende tekmeleri hep aşağıda hissedince tedirgin oluyordum normalmiş galiba benimde iki gündür öyle
dfnomr Minikkusum_ minik ayaklarini severim onun kötü bir şey olmasin da vursun istediği yerden fark etmez ☺️
Mucizebebegim3 dfnomr Yok canim bak benim bebegm ultrasyonda asagida cikmiyor maasallah serviks uzunlugum 6 cm idi 2 hafta once oyle olsa rahim uzunlugu boyle cikmazdi bebek bas gelise eliyle dokunuyor makat gelisse maalesef asagida hissediyoruz tekmeleri benim doktorm eger makat gelis olsaydi cok asiri sert bir sekilde kasiklarinda agri baski hissederdin diyor
Minikkusum_ dfnomr sağlıcakla büyüsün inşallah benimde ilk gebeligim her hafta doktora gidip görmek istiyorum ☺☺
dfnomr Minikkusum_ inşallah canim ben hareketlerini hissedene kadar oyleydim mutlaka giderdim 10 gune bir hareketleri hissedince rahatladim bebeğim de kipir kipir beni hiç korkutmazdi hareket yeri değişince bir sey mi oldu acaba diye korkmaya basladim da çoğu kisi de oyleymis☺️
rukenoz Benim bebeğim de hep alttan tekme atıyordu ve hep başını yukarda hissediyordum dokununca. 37+3 oldum hala düzelmedi 🤷🏻♀️ 3100 gr olmuş, doktor artık düzelmez dedi, 15 Şubat zorunlu sezaryen 🤦🏼♀️
Malina rukenoz peki son anda degismez mi ? Belki sanci basladiginda degisebilir ? Benin de en korktugun sey o. Bende de ters duruyor bazen donuyor ama en cok ters duruyor 26 haftadayiz