Fatoserin Geçen gün bir post açmıştım bununla alakalı. Yazdıklarımı yapıştırıyorum buraya 😊🌸
” Merhabalar 🙋🏻♀️
33 haftaya geldik çok şükür ve artık hastane çantası hazırlayacağım. Denk geldiğim pek çok liste bana biraz fazla detaylı geliyordu. Instagramdan takip ettiğim birisi doğum yaptığı hastanedeki ebeyle hazırladığı eşyaları detaylı olarak paylaşmış, ben de sizlere faydası olur diye özetlemek istedim 😊🌸 Ben de bu listeyi dikkate alacağım.
-3 parça yenidoğan takımı (tüm set değil, iç badi ve tulum gibi iç-dış şeklinde üçer tane)
-Fotoğraf çekimi için isteğe bağlı ayrı kıyafet eklenebilir
-1 omuz bezi, ağız mendili, bebek bezi, ıslak mendil veya pamuk
-1 müslin bez, 2 kalınca örtü
-İstenirse bebek yatağı için yastık kılıfı, şart değil
-Bebek makası, törpüsü
Gerek olmayanlar;
-Fazladan hırka, tulum, çorap, örtü
-Göğüs pedi (süt yeni gelirken havasız bırakıyormuş, 1 ay sonra kullanılabilirmiş)
-Pompa ve süt saklama poşeti
-Bebek önlüğü ve eldiven
-Emzik (ilk 1 ay verilmiyormuş)
-Şapka (dışarı çıkış haricinde takılmıyormuş)
Anne için;
-Doğumda giymek için gözden çıkarılabilir bir adet gecelik. Diğerleri yedek. İki pijama yeter.
-Terlik, çorap
-Havlu ve duş terliği
-Depend ama fazla almaya gerek yokmuş. İşk gün sonrası için normal ped.
-1 emzirme atleti ve sütyeni yeterliymiş.
-Lansinoh krem ve göğüs kalkanı
-Atıştırmalık
-Baba için de yedek, rahat kıyafet”