Ozgee11 Yarın göğüs hastalıklarına gitcem arkadaşlar. Akciğer filmi isteyebilir doktor. Daha önce çektiren oldu mu ? Hamileler için özel birşey yapılıyor mu ?
Deletedmom137 Ozgee11 bir doktor bana her gebenin gebelik döneminde 40 defa röntgen çektirme hakkı olduğunu sölemişti çok ilginç gelmişti ama güvenmeyip çektirmemiştim🙄
Sumeyye_g Ozgee11 hayır canım röntgen kesinlikle istemezler ancak tahlil ister radyodayon içerdiği için çekilmez
Esilamm38 Ozgee11 ben çektirdim 29. Haftamda emboliden şüphelenmişti doktor bende kadın doğumcumu arayıp sormuştum çektirebilrsin bebeğini koruyarak çekerler zaten demişti ve iki kat çelik yelek konmuştu karnima sonrada bol su içmeli söylediler
Esilamm38 Ozgee11 Rica ederim canim ayriyeten ertesi gün muayne günümdü gittiğim de tekrar konuştuk bunu korkma önceden ultrason mu vardı biz bebeğin gelişini öğrenmek için direk üzeri açık çekerdik dedi biraz daha rahatlamıştım 😇