İlk kizimda özel hastanede dogum yaptım çok güzeldi herşey doktorumun ilgisi Doğumum 🙏🏻 fakat bu hamileligimde baska sehirdeyim ve özel hastane olmadigi icin mecburen devlete gidiyorum 5 haftalıkken iki gun hastanede yatmam gerekti kese etrafinda kanama alanı vardi o iki gun icerisinde kimse ilgilenmedi benimle serum bitiyordu ne gelen vardi odaya ne giden ustune herkesi kopek gibi azarliyorlardi son gun dayanamayıp doktorla kavga ettim ve çık git birdahada gelme dedi sana bakmiycam dedi kendi imzamla hastaneden ciktim tabiki şikayette bulundum ama sonuc birsey cikmadi mecburen gidiyorum yine o hastaneye ama baska.bir doktora o iki gun boyleyse dogumda nasil olur dusunmek bile istemiyorum ve bu beni cok korkutuyor acikcasi 😣