39+5. Günde güzeller güzeli oğlumu dünyaya getirebildim. Hikayemi yazmak için çok sabırsızlandım ve ilk fırsatta paylaşmak istedim. Önerilerimde olucak inşallah birilerine faydası dokunur 🌸 Bazılarınız görmüştür sancılarımla alakalı bir çok postta yorum yapıp kendimde başlıklar açmıştım ama ben doğum sancımı anlayamadım. Bir gün önce doktora gittiğimde yalancı sancılarımın olduğunu söyledi. Gerçek kasılmalar içinde ilk bebek olduğu için biraz zaman alabileceğini söyledi. Kasılmalar oluyodu fakat sancının hep aralarının azaldığı söyleniyordu benim kasılmalarımda hiç öyle arada dakika azalması vs olmadı. Ama gece boyunca huzursuzdum kasılmalardan bir ara uyumuşum ve uyandığımda çatımda hiç geçmeyen bir ağrı oldu ve hiç durmuyodu dedim kendi kendime bebek kanala giriyor heralde biraz daha bekledim dediğim gibi hiç es vermeyen bir ağrıydı yaşadığım ve o yüzden sancı olduğunu anlamadım. Ve işin kötüsü doğumumu başka ilde planlıyordum. Eşime dedim acile gidelim eğer doğum sancısı ise basar gideriz tüm eşyalarımızı alalım. Hastaneye gittik ebe çatala aldı açılman 6 cm doğum başlamış dedi. Bende nasıl ben başka ile gidicem doktor nerde gitmem lazım dedim o da bu şekilde mümkün değil doktor ameliyatta hemen nstye alıyorum gelince baksın ama göndereceğini sanmıyorum dedi. Doktor geldi kontrol etti ve açıklığın 8 cm suyun çok gergin yollarda rezil olursun dedi açıklığımın bu kadar hızlı ilerlemesi beni çok korkuttu ve tamam dedim hemen doğumhaneye çıkardılar ebeler baktı tam açıklık diyip suyumu patlattılar. Bu ağrıdan önce ne nişanım gelmişti ne suyum ve bebeğim kakasını yapmıştı günü dolmamasına rağmen doğum anı çok zordu ebelerin yardımıyla doğurdum herşey 40 dkda oldu ve bitti ebeler karnıma bastırdı bebeğim o şekilde çıktı dikişlerim oldu tabiki şuan yaşadığım en büyük sıkıntı dikiş ağrısı. Bebeğim kakasını yediği için yoğun bakıma alındı ama çok şükür enfeksiyon kapmamıştı bir gün sonra çıkardık ve evimize geldik yatağında mışıl mışıl uyuyor 🌸🌸
kızlar öncelikle herşeyi planlıyorsunuz fakat Rabbim ne isterse ne hayırlı ise o gerçekleşiyor.
Doktorların verdiği vitamin vs ne ilaç varsa eksiksiz kullanın ben kan ilacımı çok aksatmıştım doğumdan sonra kansızlık sıkıntısı yaşadım ve ilk gün çok yorgun düştüm.
hastane çantanıza pompa koyun çünkü aksi durumda bebeğinizi emziremeyebiliyorsunuz ve pompaya ihtiyaç oluyor.
Hastaneye yanınıza doğumdan sonra bal kaymak isteyin ve tüketin gücünüzü topluyosunuz
sorularınız olursa cevaplarım vakit buldukça doğum bitti herkese dua ettim Allahım herkesin yardımcısı ol nerde varsa diye çünkü doğum bence dünyada eşi benzeri olmayan bir şey.