ilooshhh kızlar 38+3 haftalıgım sabahtan beri belim kopucak gibi agrım var arada kasıklarıma agrı giriyo karnım sertleşiyor ama düzensiz sizce dogummu
Esraguvennn ilooshhh canım sen bekleme bence git suyun falan gelmemiş heralde ama olsun bebeğin kalp atışlarına falan bakarlar bi düzenli mi bir sıkıntı var mı yok mu açıklık var mı hepsine bakarlar
Ysfftmmina ilooshhh bebeğinin oynamasına dikkat et sıcak bir dusa gir beline suyla masaj yap eğer geçmezse hastanenin yolunu tut 🤗🤗
ilooshhh Ysfftmmina sıcak küvete oturucam belimin agrısı geçmezse giderim ve bebegin hareketleri iyi şimdilik