Brc32 İyi geceler anne ve anne adayları bişey sormak istiyorum 19+4 günlük hamileyim ilk defa az bişey kanamam oldu ve biraz karnımda ağrı var sizce sebebi ne olabilir
NaimeYilmaz Brc32 kendinizi yormus olabılırsınız veya ıcerden kanamamız olablr. O haftalarda pek kanama gorulmez yerınızde olsam hıc beklemez acile gıderdım agrıyla kanama olması endıse edıcı 🙏
Snur94 Brc32 bende 19 haftalığım acil gittim kesinlikle ihmal etmeyin korkutmak gibi olmasın şu an yerimden kalkmam yasak ve neden olduğunu hala bulamadılar erken Doğum riski dediler
NaimeYilmaz Brc32 Allah korusun bebısı kanama hıc bır haftada normal karsılanmıor muayne sart canm ınsallah kotu bırsey cıkmaz 🙏
Brc32 NaimeYilmaz Allah’a şükür şuan bi sıkıntı yok gece acile gittik sabaha kadar müşade altında tuttular iyim şuan
Brc32 Snur94 benim de nedeni bulunamadı bebeğim rahme çok yakın ve Doğum pozisyonunda gibi kafası aşağıda duruyor benimde gerekmediği sürece ayakta durmam yasak
Brc32 NaimeYilmaz sağolun bu normalde herşey iyiydi dün yaptığım yanlış bi hareketten dolayı oldu herşey
NaimeYilmaz Brc32 İnsan nolcak diye dusunuyor ama bılemıoruz ıste bende bazen bazayı kaldırıorm kaldırmasam ıyı olucak sanırm
Brc32 NaimeYilmaz ben bi kereden bişey Olmaz dedim ama bundan sonra asla ağır bişey kaldırmam normalde hep dikkat ederdim