nurmerve herkes yerleşmedir yat dinlen vs demiş ama kimse kanın rengini sormamış yerleşme kahve tonları olur genelde peçeteye silince gelir sen iç çamaşırımda diyorsun daha çok yenisin git bence bişey yoksa rahatlarsın varsa da önlem alınır keşke gitseydim demekten iyidir
ayrıca korkutmak istemem ama 11 haftamda ikiz hamileyken 2/3 damla kırmızı kan geldi hemen gittim kesem rahim ağzına inmişti kalp atını yoktu kürtaj oldum
bence kendi vicdanınla başbaşa kalmamak adına hemen git derim inşallah biley yoktur