kızlar merhaba 35. haftadayım bebek baş aşağı doğum pozusyonunda henüz çatı muayenesi olmadım ama bebeğimin başı 39. haftada çapı baya büyük dedi doktorum sorum şu başı baya büyük olduğu için sezeryanı öneriyor bir doğum sorunu olmaması için ama illa normal doğum istiyorsanız dedi çatı kontrolu yapılacak 2 hafta sonra karar verilcek bu durumla karışalan bu şekilde olmasına rağmen normal doğum yapan var mı ?