dentem61 buketpaksoy 13 de hissettim bir pıt gibi sonrasında 20 haftadan sonra net hergünnhissettim şükür🥰
buketpaksoy Tugbakarciga ben 20+5 teyim ama gaz mı hareket mi ayırt edemiyorum daha çok göğsümün altına doğru hıssediyorum o kelebek çarpıntısını
Tuba78 buketpaksoy bende hissedemiyorum ilk gebeliğim,24.haftaya kadar normal diyorlar ama bilmiyorum 🤷♀️
pamuk32 buketpaksoy olabilir burda 22 23 e kadar hissedemeyen anneler var biraz kendinizi dinleyin ayaklarınızı uzatıp rahatça oturun göbeğinizi açıp takip edin mutlaka yakalycaksnzdir :)
Deleted5544 19+5te ilk hissettim. bugün 21+2yim aşırı net hissediyorum artık. ama dışarıdan belli olmuyo tabiki
Tuba78 buketpaksoy aslında bir kere kayar gibi 1 hafta önce hissettim gibi,şimdi de gaz mı bebek mi hissedemiyorum.Ama o hareketten sonra afedersiniz gaz çıkartıyorum sizce gaz mıdır
Supriz Tuba78 aynen ben de oyle oluyorum. 21+5 im, kipirdanmalar yada dokunus gb hissiyatlar geliyor ama 10-15 dk sonra afedersiniz gaz hissi olunca yaa yine tutmadi diyorum, uzuluyorum ve cok merak ediyorum
buketpaksoy suleadibelli_77 endişelenmeye gerek yok mu diyorsunuz o zaman 🙄hayır bi de iki gündür hafif hafif kasık ve bel ağrım oluyordu arasıra ondan tedirgin oldum sanırım
suleadibelli_77 buketpaksoy daha önceden hissedip şimdi hissetmiyorsanız endişelenin ama ben hiç 23 e kadar kafama takmadım ha birde kilolu bir bayanım onunda etkisi var