Ben 7 haftadan berı kullanıyorum suan 14 haftalıgm dun ilaç btmıştı dha içmiyeyim dedım aksama kadar kustum nobetcı eczanelerde prilam aradık dün siz bu ilacı kaç haftaya kadar kullandınız bagımlılık mı yaptı acaba ılk kızımda 11 haftada bulantılarım tamamen btmıstı