Handan17 Havva-sezer38 cikiyo canim benim bide dikislerim var rahim agzinda oraya vurdukca hoplatiyordu beni sukur gecti simdi
zelis63 Havva-sezer38 27. Haftama kadar benmde kasıklarımdaydı bu haftalarda çok normal bebeğin ayakları hala aşagıda olur o haftalarda ondandır
Havva-sezer38 Handan17 aslında benim yukarı göbeğe çıkınca mideme baskı yaptığı için rahatsız oluyorum midemi bulandırıyor hızlı hareket yapamıyorum bazen göbeğimde olduğu zaman
Esr_mkrmn_ysf Havva-sezer38 bende 27 haftaligim aynısı bendede oluyor arada ayakları aşağıda olduğu için dedi doktor
Handan17 Havva-sezer38 her turlu zor iste allah yardimcimiz olsun 😊 sag saglim gelsinlerde gecer bunlarda
Mihribanlila benimde kasıklarımda hareket ediyo çok merak ediyodum öğrenmiş oldum ilk hamileliğimde böyle olmamıştı yukarda hissediyordum
Dnzasel Havva-sezer38 bende öyle hissediyorum ama geçen hafta kontrolde doktorum normal dedi asagada hissediyorum dedim hareket ettikçe olur dedi ve kilo aldıkça çıkacak yukarı dedi
Nurvec Hyr cnm zaten rahim mesanenin idrar torbasinin uzerinde kasiklarda hissetmen normal ama vajina bolgesinde dolgunluk yada orda hissediyorsan sknti demektir
[silindi] Havva-sezer38 kasiklarinda canin aciyormu bebek orda durumca benim canm aciyo cunku tam kasigimda