Zbak_67 koku, kaşıntı, yanma vs yoksa normal olması lazım canım. 33+5’im başından beri var bende doktorum da hamilelikte akıntı normal demişti. Günlük ped kullanmıyorum önermiyorlar ama evdeysem pamuklu çamaşırımı değiştiriyorum nemli kalmaması lazım🤗