Nesizade05 Merhaba 20. Haftamıza girdik cok şükür 🤲🏻 Özellikle akşam yemekten sonra sığamıyorum hiçbiryer e karnım davul gibi oluyor hazımsızlık sanırım böyle bi durum yaşayıp cözüm bulan var mı ya :(