Kbrahrl Merhaba kızlar ♥️ Doktorumu değiştirmek istiyorum gebelik takibi için van lokman hekim hastanesi DR. Ağahan han doktora takibini yaptıran varmı nasıldır?
Yenianne65 Kbrahrl ben hamile kalmadan önce Ağahan hocaya gidiyordum pko tedavisi gördüm herseyi açık açık söylüyor insanı çok güzel bilgilendiriyor
Saryamom Kbrahrl agahan cocuk tedavisinde ve sorunlu riskli gebeliklerde ilgili benim normal seyrinde giden gebeliğimde ilgisinden memnun kalmadım değiştirdim ama çok tecrübeli bilgili bi hekim bence ona git
Kbrahrl 1erkek1kiz canım ismini söylemeyeyim başkası beğeniyordur sorun olmasın kadıncağıza ☺️ Hayat hastanesinde gidiyorum ama ben
1erkek1kiz Kbrahrl benım doktorumu tavsıye ederim büyük lokmanda ahmet melih ben cok memnunum arastıran ilgilenen istedigin zaman arayıp kafana takılanı sorabıldıgın biri bide aksam 9a kadar hastnede calısıyor
Kbrahrl 1erkek1kiz canım benim gebeliğim riskli gebelik 🤷🏻♀️ Bu alanda iyi mi sence? Her hafta kontrole gidiyorum ben
Kbrahrl uykutulumu yasemin hanıma hiç muayene olmadım ama aşırı hastası var diğerlerinin o kadar yok ☺️
Saryamom uykutulumu ben Yasemin hanıma gidiyorum çok ilgili Bilgi veren sormadan herseyi söyleyen normal doğum diye tutturmayan halden anlayan rahatça sohbet edebileceğin bi doktor
uykutulumu Kbrahrl ağahan beyin çok iyi bi doktor olduğunu ve daha çok riskli gebeliklerle ilgilendiğini duymuştum önerilen bi doktormuş
1erkek1kiz Kbrahrl agahan beye daha önce hic gitmedim o yüzden onun hakkında bilgim yok karar sana kalmıs
Kbrahrl uykutulumu Yenianne65 Cana yakın bi doktor mu ben daha önceden düşük yaşadım çok endişeliyim böyle sert olunca ben daha çok endişeleniyorum. Kanda pıhtılaşma var iğne kullanıyorum ve bebeğimin eşi aşağıda 18 haftadayız korkudan her hafta gidip görmek istiyorum diğer doktorla bu konuda pek anlaşamadık 🤷🏻♀️
Yenianne65 Kbrahrl çok iyi bi doktor bütün sorularına cevap veriyor çok açıklayıcı çok iyi bilgilendiriyor