Arkadaşlar akşamdan beri karnımda agrı var ama (afedersiniz ) lavaboya gidince ishal oluyorum fakat az önce lavaboya gittiğimde iç çamaşırımda bayağı bir ıslaklık vardı üzerime kaçırmadığıma eminim acaba suyum mu geldi. Ara ara agrım da oluyor ne yapmalıyım. Bu arada 37+6 haftalığım