Zhlylmz 36+3üm bütün hamileliğim boyunca halsizlik yaşadım hala da yasıyorum kanına baktırmalısın bence kansızlık cok halsizlik çarpıntı hep uyuma yatma istegi yapıyor doktorum 14. Haftada vermişti kan ilacını siz kullanmıyor musunuz çoğu gebeye o haftalarda veriyorlar çünkü sonra zorluk yaşamamak adına