Bende su fazlalığı var ve ilk günden beri çok üzüldüm çok kafama taktım bebeğimin zarar göreceğini söyledi doktorum 😶şeker yüklemesi yaptırdım ve biraz zaman geçti riskli gebeliğe gittim endokrin bölümü var hep buralara gönderdiler çok ağladım ve en sonun da doktor değiştirdim o doktor da diyetisyene gönderdi ve şuan diyet yapıyorum 3 haftadır tekrar şekerime baktılar sonuç çıkmadı henüz bekliyorum bakalım ne dicek ler ben çok çektim su fazlalığı nın sıkıntısı hala da çekiyorum dikat edin bende elimden geldiğimce ediyorum Rabbim hepimize yardım etsin şifa versin 🤲😶