Didemmmmm pko falan varmı canım? Ben adetin 8 gününden yapıyorum ama iık kez yapıyorsan ve hiç bir sorunun yoksa korkma bazı aylarda ovulyasya olmuyormuş ama bu 2-3 ay ve daha fazla sürerse o zaman doktora görün bende pco var diye olmuyor 10 ay önce hamile kaldım fakat olmadı kürtaj oldum şimdi kürtajdan sonra öyle zorluklar yaşıyorum😔🤦🏻♀️