ipek_55 Kızlar sezaryen sonrası hangi korseyi kullandınız memnun kaldınız birde sadece belden kullananlar dikiş yerinizi rahatsız ettimi
EymenTuana Bi beden kücük taytta giyilebilir diye düsünüyorum niyeyse bakalımm bende bilmiyorum gerci bu konuları 😂
ipek_55 EymenTuana benim ikinci sezeryan ama ilkinde korse çok uzun süre kullanamadım kimi kullan kimi kullanma diyince insan sıkışıp kalıyor birde belden olan korse almıştım sezaryen kısmı fırtladı aşağıdan başkalarının öylemi diye merak ettim