mucizemibeklerken17 Ovulasyon ile takipteyim. Bugün yumurtlama gördüm kızlar. Bu kadar erken gören oldu mu acaba 🙄
Ebaki mucizemibeklerken17 olabilir canım 7. 8.gün de bile gören var https://i.imgyukle.com/2020/02/09/nSWCX1.jpg bnm de 24. Günüm 31 de gördüm subat 1 catladı ama simdi de yumurtlama oldu 😲😲
mucizemibeklerken17 Ebaki aynen canım bazen 2 kere yumurtlama oluyor. Bazen hiç olmuyor. Çok şükür diyelim, inşallah darısı bebişlerimize olsun 🥰