Adige09 Naaagihannnn sizin ne guzel yürürken kesiliyor benimki yürürken geliyor bi de çatı agrisi yapıyor o an nefesimi kesiyor evlat :(
Naaagihannnn Adige09 Allah yardimcin olsun vala hepimizde ayni skntı bu subat bebeleride inat cikti yerlerini sevdiler gelmiolarda 🤷
Naaagihannnn Zeyneptoprak abariiiiii 1 minnak varken bir minnak daha 😀 Allah yardimcin olsun hayirli evlatlar olsunlar ins 🤲
Naaagihannnn Eceveannesi son haftalarda yapilan agdanin dogumu tetikledigini duymustum ordan aklima geldi hani acaba mi dedim 🙄
Adige09 Naaagihannnn benim son 19 canim eli kulağında ☺🙏🏾 oğluşum işte biraz geriliyor anasına çektiriyor
Defdef Naaagihannnn bende aynı zamanda bunları hissetmiştim ertesi gün kontrolüm vardı gittim nts ye soktu doktor ve doğuma aldı beni benim sezeryan olucağım belliydi zaten o yüzden sancı çekmedim direk doğuma girdim
Naaagihannnn Defdef bakalim bende bu gidisle sabah giderim kontrole gerci duzensiz gibi ama anlamadim bakalim ne dicek. Sizinde gozunuz aydin rabbim hayrli evlat eylesin saglicakla buyutun ins 🤲
Dilos10 Arkadaşlar benimde 5 dakikada bire düşmüştü sonra 3e sonrada geri 10 dakikaya çıktı duş alıpta hastane için hazırlanınca dün gecede nişanım geldi gitsem mi acaba yoksa geri 5 dkya düşmesini mi beklesem
Naaagihannnn Dilos10 nisaninda geldiyse git bence benim sadece agrim kasilmam var hani ne nisan ne su hicbisey yok oyuzden bekliorum
Hayat2501 Gozde2016 benim nişanım geldi 2 haftadır ama hala doğum yapmadım belli olmuyor yani dakika sıklığına bakmak lazımmış