Zeyk ah kuzum yaaa🙄🙄🙄🙄bende de kronik farenjit illeti var ne yazık ki😣ben bal ile zencefil iyice macun kıvamına getirip yavaş yavaş yiyordum özellikle yatmadan önce çok iyi geliyordu. Bunu bir dene istersen. Bir de biraz pekmez ve zeytinyağını karıştırıp ocakta azcik ilitip icmeyi dene buda öksürüğe çok iyi geliyor. Başka birşey gelmedi aklıma valla çok pis birşey