Glhngks Kızlar bende 21+4 deyim bebek beşiği ve araba konusunda kararsızım kimisi travel sistem al diyor kimisi kullanışlı olmuyor diyor siz nasıl aldınız
Melisbol Glhngks henuz almadik ama arabasini begendik onu alacagiz kraft travel sistem bizimde baktigimiz
Selinglr Glhngks Cnm 2 yaşına kadar kullanırsın mecbur bebek ıcın ıyı oluyor bıraz agır oluyolar ama yapck bısey yok kullanırsın 1 2 sene sonra. Bastonlarda.n alırsın bız öyle yapıcaz bende aldım travel sıstem
_aysenur Glhngks Bizde minio go aldık bebek arabası çok kullanışlı ve aşırı ağır değil fiyatı da çok değil tavsiye edebilirim henüz kullanmasakda 🙈
Uzmdr Ben 27 deyim chicco next2me aldım arabada inglesina trilogy. Yürüme çok dısarı cıkmıyorum çoğu zaman araç kullandığım için hantallığına takılmadım o yüzden
Selinglr Glhngks canım eğer uygun fıyatlı dıyosan 800tl 900tl ye e bebekte canyon marka var onu bır arkadaşım övdu ama bıraz daha ıyı bısey olsun dıyosan kraft markada guzel