Merhaba Kızlar size bir şey sormak istiyorum 11. Haftamızdayız 1 haftadır karnımda bi hareket hissediyorum ama uzun süreli değil bir saniye kadar anca sürüyor sanki biri içerden dürtüyor gibi ama anlık sizce bebeğimin hareketi midir bu daha çok erken biliyorum ama öncesinde olmuyordu