Aynı hastanede Oskar Bey’e geçtim ben. Oskar Bey’in mesleğini daha profesyonel yaptığına kanaat getirdim. Her muayenemiz ayrıntılı ultrason şeklinde gibi geçiyor. Ocak ayında bir arkadaşıma normal doğum yaptırdı. Biz henüz 28 haftalık olduğumuz için sezeyan mı veya normal doğum mu konuşmadık. Hele bir haftan ilerlesin dedi ve normal doğurmak istediğimi biliyor. Normal doğum için sabrınız var mı diye sormuştum bir keresinde, “benim sabrım var esas senin sabrın var mı” demişti bana. Ona her muayeneye gittiğimde Ebru Hanım onun odasına geliyor, biz ona geçtiğimiz için mi yapıyor yoksa her zaman mı öyle anlamadım 😂 Ama ben rahatsız oluyorum. Tabiki ayıp olmasın Oskar Bey e diye hiç dile getirmedim...
Deletedmom0990