Bebeğim 31 haftalık doktora gittim belimde sancı çok ayaklarım tutmuyor bebeğin kafasını olcemedi kanala girmiş dedi alttan muayene etti eline kafası değmiş 1 cm açıklık var ama mesafe var daha dedi korkuyorum hareketleri çok güzel maşallah sürekli oynuyor vuruyor 1500 kilo daha 20 gün daha dayan gel dedi benim ilk kızım sezeryanla oldu birşey olur mu sizce