Snglkmlalp Artık dikiş aldırılmıyor çünkü yapıştırma yapıyorlar. Sonda da takarken biraz yanıyo. Sonra devamlı idrarını yapıyor gibi hissediyorsun. Ama zaten sezeryandan çıkınca ameliyat acısından sondayı farketmiyorsun bile.