Bende en başta erkek hisstemiştim canım sonra doktor yüzde 90 kız deyince kıza alıştırdım kendimi detaylı ultrasona girince tabi artık bence değişmeşi imkansız gibi bir şey sonuç olarak bebeğin omiriliğine varana kadar görüyorsun. İnşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza😊