SedaveSusam Pares yalancı sancı olabilir canım böyle adet olcakmışsın gibi dimi benimde başladı malesef😔
Hayat Pares 33 haftalık ve aynı bende öyleyim.Şuan uzandım ama rahime baskı,sancı vuruyor.Yarın doktora gitmeyi düşünüyorum.Altdan sanki iyne vuruyorlar gibi.
huysuzpandaci Pares takıp etmenız lazım duzenlıyse mesela belırlı aralıklarla belırlı sure gelıyosa mesela 10 dk da 1 -1 dakıka gibi .doktorunuzu arayın ama agrı gırıyo dınlenıyosunuz gecıyo sa yalancı kasılmalardır.
Suzan_arslan Pares bahsettigin rahimde ince bir sızı ise bende de oluyordu o haftalarda hoş hala daha oluyor. Biz de 37+4 olduk.
Pares SedaveSusam ilk gebelik olunca korkuyo insan küçük bir Ağrı’da bile çatı ağrılarım da çoğaldı 😞
Pares Hayat aynen ince ince sızı giriyor benim kontrol haftaya yarın doktorun neden olduğunu söylerse rica etsem bana da söyler misin canım
Hayat Pares gitdim geldim doktora.USM ya düşdüm.Dedi bebek doğum pozisyonuna gelmiş,Ciyer açıcı iyne yazdı.Birde Çanaga düşmüş bebek.Uzanmamı söyledi.noşpa forte falan yazdı.
Aycalyaa Pares 33 haftalık olduk iki gündür bende de vardı ama doktor sorun yok dedi nst baktı o da güzel geldi