Yeniannee1 Kızlar hamile kalmadan önce de karin bölgemi agdayla alıyordum hamileyken de alıyorum bunun bir zararı var midir yada agdayla aldık diye çatlamalar oluşur mu 17 haftalığım
Zeyzey90 Yeniannee1 bende gebelik öncesi alıyordum şimdi de her ay olmasa da alıyorum yoksa kötü görünür😄