ruzgars_mom Baştan anlatayım o zaman😊4 cm açıklıktan sonra yapıyorlar iğneyi. 4 cm e kadar ağrı eşiğine bağlı aslında ben çok sancı çekmedim 4 cm e kadar. Ama şunu itiraf edeyim epiduralsiz devam edebilir miydim bilmiyorum. iğne yapılırken hiç hissetmedim hatta doktora ne zaman yapacaksınız diye sordum yaptım bile demişti☺️Epiduralden sonra bir rahatlama geldi ki anlatamam müthiş bir şey mucize resmen😂o yüzden kesinlikle öneririm. Hiçbir şekilde bacaklarında falan uyuşma olmuyor sadece sancıyı kesiyor çok ufak kasılma hissediyorsun. Epidural yapıldıktan sonra sancı hissetmedim o kadar rahattı ki hemen hastahaneyi turlamaya başladım kantine falan indim. Epiduralden sonra moral tavan yaptı ben de sohbet muhabbet.. Takıldıktan bir saat sonra açılmam 8 cm oldu açılma çok hızlı ilerledi yani. 8 cm den sonra beni doğumhaneye aldılar hazırladılar falan doktorum geldi baktı doğum başlamış dedi. Ebe ıkınmam için birkaç damla suni verdi ama hissetmedim gibi bir şey. Doktor ıkınmam gereken yerde zaten ıkın diyor ve 3 ıkınmada da doğum gerçekleşti. Epidural deyince belden uyuşma sanıyorlar ama o sezeryanda geçerli normal Doğumda sadece sancı kesiliyor. Bebeğin çıkışını falan hissettim yani ama doktor dikiş atarken hiç hissetmedim o ara başka bir şey mi yaptı bilmiyorum yani😂