pink01 Happpm artık hissedebileceğiniz haftalardasınız bu zamana kadar hissetmediğiniz bişeyse bebeğinizdir. hayırlı olsun
Ummugulsum_44 Happpm bebeğin olabilir canım ben 16. Haftada hissettim illa geç hissedeceksin diye bir şey yok
Talentedmom Happpm İlerleyeince daha çok hıçkırıyor ben 38+6 yım daha yeni öğrendim hıçkırık olduğunu😀
04052016mh Happpm bende 18+5 ama hissedemiyorum arada gurluyor falan ama sanmıyorum bebek olduğunu sabırsızlanıyorum ama elden birşey gelmiyor