Mirayykaya Merhabalar 22 haftalık hamileyim bu sabah yüzümde kırmızı benek benek lekelerin olduğunu farkettim ilk defa oluyor anlayamadım yardımcı olursanız sevirim ilk defa resim yüklemekle uğraştım yapamamış olabilirim
pink01 Mirayykaya resmi yükleyememişsiniz gebelikte böyle kahvemsi lekeler olabiliyor gebelik lekesi deniyor hatta ama ben kırmızı benek benek duymadım hiç bence doktorunuza danışmakta fayda var. bişeyin belirtisi olabilir. geçmiş olsun
Kdzeregli Mirayykaya sizin yüzünüz yine iyi benim yüzüm kırmızı kırmızı leke bide kurulaştı çok kötü oldu sanırım hamilelik lekesi o yüzden çok aldırış etmiyorum şirin bi görüntü kattı kırmızı kırmızı yanaklar 😃
Mihirnazz Mirayykaya merhaba bende de kaç gündür oldu kızarıklık hAla var birde kaşınıyor 18 haftalık hamileyim neden oluştu anlamadım çok kaşınıyor ve kıpkırmızı yanağım
MzyynSrctn Mirayykaya aynısı benim yüzümde de oldu iki tarafta da . Sebep ne bilmiyorum doktora sormak da aklıma gelmedi açıkçası.
pink01 Mirayykaya baktım çok abartı bi leke yok fotoğrafta belli olmamıştır belki ama normalde olmayan bişeyse doktorunuza danışın dediğim gibi
Mirayykaya Rabia83 öyle mii benimde ilk hamileliğim bişey olsa hemen bi korku geliyo telaşlanıyorum da bianda oldu böyle bişey de daha önce gelmemişti başıma
Rabia83 Mirayykaya için rahat olsun kuzum aynı öyleydi benimki de baktın sönmüyor o zaman görünürsün dr a .. bir de benim eltimde olmuştu böyle kozarıklık hatta çene bölgesi komple kabarcıklı idi sorduğum hamileliklerinde hep oluyormuş onun da öyle kabarma kızarma İnan doğurunca geçti ☺️
Mirayykaya Kdzeregli 😄😄 anladım sağlık açısından bişey olmasında görüntü önemli değil, teşekkür ederim 🙏😊
Mirayykaya Sun benimkisi kahvaltıdan sonra çıktı eşim farketti noldu yüzüne deyince bakıp gördüm yediklerimde hergün yediğim şeylerdi farklı bişey yemedim en son soluğu burda aldım olabilen bişeymiş içimi rahatlattığınız için çok teşekkür ederim ☺️☺️
Mirayykaya Mihirnazz herkesin başına gelen bi durummuş bende korktum ama bunları duyunca rahatladım 😌😌
Mirayykaya Sun hadi ya kızlarda öyle oluyomuş 🙈 benimkiside erkek 👶🏼 Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallahh🥰
SuleDoruk Mirayykaya bende de var böyle leke. Bebişim erkek. Fakat ben önemsemedim geçer herhalde🤷♀️
Mirayykaya SuleDoruk geçmiş olsun herkesin başına gelen bi durummuş aynen geçer diye düşünüyorum bende ☺️