Deletedmom3 Berna61 37+3üm 39+0 da 20 subata gun aldik prensesimizle bulusmak icin 😍 haftaya gidip anestezi tetkiklerini yaptiricam ve anestezi dr ile hangi yontemi sececegimize karar verecegiz 😊
Berna61 Gamze1903 yaaa çok heycanli ve çok stresli benim ikinci sezeryan ama bu sefer korkuyorum gibi ya sizde durum nasil🙈
AKar1234elif Berna61 benimde 3 sezaryanım bende hem heyecan hem korku var bir kızım var birde dış gebelik geçirdim boşuna sezaryan oldum şimdi inşallah oğlumu kucağıma alacağım
bsra18- Berna61 benimde ikinci korkudan ölüyorum 😣 haftaya salı alacaklar o zamana kadar korkudan 40 kere doğururum 🤫
Eceveannesi Berna61 bende Şubat annesiyim sezeryan zormu cnm herkese soruom vala bnm.ilki normal oldu yarın doktorum ne istersem karar vermez artik göbek kaliomu cok
Nrslbkc @Berna61 benimde ikinci gebeliğim ilki sezeryandı bi kızım var. Şimdi oğlumu bekliyorum 27 şubatta kavuşucaz Allah’ın izniyle
Erkekannesi_1 bsra18- ben 38+5 oldum bugün benim mecburi sezeryan makat gelişli oğlum hala gün vermedi doktorum o yüzden soruyorum