ebrucetin ne kadar geç büyürse o kadar iyi bence 🤣 sonra hayat çok zor oluyor 🤭 benim karnım 25. Haftadan sonra büyümeye başladı iyi ki de öyle olmuş diyorum, şimdi 33. Haftadayım hala daha rahat sayılırım, ilerleyen zamanlarda insan şükreder oluyor çünkü çok ağırlaşmadığı için 🤲