Bi haftadır sol kasığıma ağrı giriyor hemen hemen her gün ve 10 dk dan fazla sürüyor geçmesi. Dün geceden beri 4 defa tekrarladı. Rahim ağzı uzunluğu 35 mm yükselmişti dün taburcu oldum ama ağrılarım evde daha da şiddetlendi. Bu ağrı ile nasıl başa çıkabilirim :( ayaklarımı yüksek tutuyorum, lavabo ve yemek yeme dışında yataktan çıkmıyorum. Magnezyum desteği, sıvı desteği alıyorum. Progynex iğnelerini kullanıyorum. Ne yapabilirim lütfen yardımcı olun. 22 haftalığız.