KubSav33 Ben de musait bir zaman buldum ve ne zaman olacak diye bekledigimiz heyecanli gune kavustuk sonunda. Hamilegim genel anlamda iyiydi baslarda hafif mide bulantilari bobrek buyumesi fln yasadim. Ne zamn olacak diye bekliyorduk heyecanla ben artik o kadar sabirsizlanmistim ki 8 subat 2020 saat 5.00te sancilarim basladi yalanci sancilardir dedim evde cekmeye basladim o kadar aslinda normal dogum isteyen ama korkan biriydim ki neyse 7e kadar geldi gitti esim belden altimi ilik suyla yikadi o cok iyi geldi onunla biraz uyudum sonra baktik sancilarim 10 dkya bir dustu ishallik de vardi bende acaba dedik ondan mi kaynaklaniyor cumartesi de olunca doktorumuz yarim gun calisiyodu kontrol olur dedik gittik hastaneye doktor alttan muayene etti ve dpgum baslamis catin acilmis dedi dpgumhaneye aldilar islemlerimiz yapildi biz basladik sancilarimizi cekmeye esim cok destekti bu konuda annem ve ailemizden uyelerimiz de vardi esimle beraber bu sureci yasamaya basladik 5 cm kadar yuruyus plates yaptim gebelik egitimi almistim zaten herkes masallah ne kadar guzel ornek oldun dediler ebelerimiz cok destekti gercekten sansimiza 5 cm acilma olunca ben artik dayanamayinca epidurala karar verdik sonrasi daha rahatti. 9 cm oldugunda da doktorumuz suyumuzu patlatti ve artik 10cm ulasmistik buraya kadar her sey cok guzeldi ikinma evresine geldik bu asama biraz zor gecti acikcasi doktorumuz normal dogum destekleyen biri bu saatten sonra sezaryane donmek istemiyorum dedi ve son bi gayratle onlarinda destegiyle oglumu 13.35te kucagima aldim sukurler olsun bu inanilmaz bir duygu gercekten biraz icten distan dikislerim var ama yapacak bir sey yok evlat her seye degermis gercekten onun o mis kokusu allah herkese guzel ve hayirli dogumlar nasip etsin 🙏 uzun oldu kusura bakmayin kadinlarin dogum hikayesi biraz uzun olur
gezentianne KubSav33 Gözünüz aydın.hiç de uzun değil bence🤣 38'de falsn nst de hiç sancınız cıkmış mıydı? Nişanınız gelmiş miydi?
ruzgars_mom KubSav33 güle güle büyüt bebeğini canım. epiduralle ıkınma isteği nasıl oluyo sonrası zor mu neler yaşadın bende istiyorum ama bilmediğim için tedirginim
Brcuylkn Şimdi okudum doğum hikayeni, maşallah canım darısı bizlerin başına, sağlıklı mutlulukla büyüt oğluşunu gözün aydın 🙏❤️
KubSav33 lilayda kasmakla alakaliymis gercekten ben biraz kastim ve zorlandim acimiyor kesinlikle snler suruyor sadece iste farkli bir duygu gerginlik doktor en ozel yerine elini sokuyor sonucta 🙈
KubSav33 gezentianne benim aslinda pembemsi degil de gri gibi hani bi renkte nisanim geldi 37de doktoruma soyledigimde alttan muayene edelim dedi o da aciklik yok dedi normalde pembemsi renklerdeymis iste doktorda bana yapisini sordu sumuksu mukuslu yapi deyince ama soyle bir dipnot su an anliyorum o glb nișan degil cunku dpguma gidecegim gun pembemsi yapi geldi ben nișani gelipte 24 saatte doguranlardan oldum normalde nișan gelince hemen dpgum olacak diye bir sey yok cunku
KubSav33 gezentianne ha unutmusm kusura bakmayin nstde 38den itibaren hafif hafif sanci cikti ve ben evde de 1 hafta doguma hazirlik sancilari yasadim ondan dolayi dogum olacagi gun bayagi bekledim ki gene o sancilarsa diye hemen hastaneye gtmek istemedim sureci evde yasamak. istedm kendimden beklenmeyecek sekilde sakindim😁
KubSav33 ruzgars_mom bana direk dediler epidural diye bir sey var anlatmaya basladi ebe hanim dedim anlatmayin biliyordum cunku bazi yan etkileri olabiliyormus fakat ben kabullenmistim surece soyle bir baktim da sancilar evet bazen dogumu daha hizlandiriyormus ne kadar cok sanci o kadar bwbek kolay asagi inermis fakat ben sancilara dayanamadim daha da artacagini biliyordum epidural aninda da sakindim anestezi doltorumuzda hatta nasil bir hasta ya masallah fln dedi onemli olan karsidakilere sizlerle ilgilenenlere guvenmek ve dediklerini yapmak sonrasi acilmam da daha cabuk oldu bu arada hemen hizlandirdi demislerdi zaten en son ikinma aninda sanci cekiyosun epiduraldn ikinma arefesine kadsr sanci yok
Mrlyldrmmm Hayırlı olsun gözünüz aydin bi iki hafta önceden belirtiler varmıydi bugün tam 39 haftalik olduk ama hiç dogmayacak gibi çok rahatım ağrı sanci yok
KubSav33 Mrlyldrmmm bu hic belli olmuyor benim vardi ama birden de sancilariniz gelebilir bu bebege bagli artik o saatten sonra rabbimle gorusup burda isin bitti sana gonderdigim melege kavusma vakti deyince geliyorlar sureci bekle tadini cikar bende sabirsizdim :))
[silindi] KubSav33 epidural takılınca canınız yandı mı bide epidural takılınca sancılar mı azalıyor nasıl bir şey bu epidural . Bu arada Allah bağışlasın geçmiş olsun
KubSav33 [silindi] oncelikle tesekkur ederim epidural normal dogumda sancilari hafifletmek adina anneye belden yapilan bir igne verilen ilac aslinda. prenses dogum dedikleri anestezi uzmanin o an dediklerine dikkat etmek uymak gerekiyor ve zamaninda dpgru sekilde yapilmasi onemli ins yan etkilerini yasamayiz problem olmaz o an sancilara dayanamadim ve yaptiranlarda vardi biraz bakinca da cok prpblem gormedim sancisiz bir sekilde hizli acilma oluyor
KubSav33 Seymagms o an inanin bebegimi kucagima aldim ve dedimki allahim herkesi kurtar butun hamileleri tesekkur ederim ins benimkinden daha kolay dogumlariniz olur ben ikinma arefesinde dedim bitti bu is yapamiycam ama doktorum ve ebelerim destekle sukurler olsun
NUMA-ALP_EKN Kac kilo ile dogum yaptiniz bende 39+0 dayim ne sanci ne acilma nede yumusama yok bekliyoruz senin adina cok sevindim canim iyi hayirli bir evlat olsun insallah canim benim
KubSav33 NUMA-ALP_EKN ins olur bu durumlar belli olmaz benim kontrolde dogum gununde yumusama harika bebek pozisyonu harika fln dediler 75 kilo ile dpguma gittim bebegim 3 kilo dogdu kiloyuda inanin su an takmiyorum sadece bebegim odakliyim
KubSav33 Ciida67 ultrasonda 3300du en son kontrolde dogumdan iki gun onceydi glb ama 3 kilo dogdu cikinca yani tartinca bazen șiș olabiliyolar
Znnr Ciida67 bizim ki biraz yüksek 3. 800 dedi cuma günü cnm bende daha fazla kilo almasından korkuyorum umarım normal doğacak kiloda kalır sizinki kaç kg