KbrUngn Haftamda kahverengi lekelenme şeklinde başladı doktora gidiyorum rahim içinde herhangi bir kanama alanı yok diyor. Dün gittiğimde ise acaba rahim ağzında olabilir mi dedi alttan bakıcaktı ondan da ben korktum bir iki gün daha bekleyeyim öyle dedim. Benim yaşadığım durumu yaşayan var mı beni biraz korkutuyor bu durum
Filizzz66 Haftamda benimde rahim ağzı kanamam oldu çok şiddetliydi hap kullandım sonrasındada hep lekelenmem oldu16. Haftaya kadar ama çok şükür kesildi 2 haftadır gelen giden yok. İnşaAllah seninde en koşa sürede kesilir