Konusmaya cok ihtiyacim var kizlar.belki beni anlayacak ya da benim durumumda olanlariniz vardir...29 yasindayim ilk bebegim..kızım şuan 5 aylik..en basindan beri dogum seklimi sezeryan istemistim..37+5 de kizim alindi.kafasi 2hafta öndeydi ve dogdugunda 3.580 gr.di doktor beklereek daha irilesecgini ve normal dogumun mumkun olmadigini kafasinin buyuk oldugunu soylemisti..niteki dogdugunda 37.haftada 36 cm di kafa capi.gunler gecti ben ameliyatli olma fikrine alisamadim.5.ayim kizim suan 7 kilo surekli tasidigimda hala agrim sizim oluyo ve pismanlik yasiyorum..evet saglikla aldim ama sanki omur boyu sagliksiz kalacakmisim gibi.spora baslayamadim korkumdan..2.cocuk fikri cok uzak geliyo cunku bagirsaklari yapisanlarmi duymuyorum neler neler duyuyorum..bi operasyon gecirecek olsam zorlanicm diyorum..yani cok pisman oldum..belki son ana kdr sanci ceksem zorlasam boyle olmazdim ama son ayimda annem rahatsizlandi hastanelerde bedenen ve psikolojik olarak yorgundum kizimi kaybetme korkusu sarmisti risksiz istiyordum doktorumda dogum esnasinda bile zaten normal doguramazmissin dedi..cati muaynnesinde de parmagi girmemisti yani acaba dogur bir kararmiydi diye hala kendimi yiyorum..
2.sezeryanini rahat yapan var mi?
Ya da ssvd yapan var mi...