Beyzacakar Kızlar karnımın alt kısmına bıçak saplıyorlar sanki bir acıyla uyandımndoğum belirtisi olabilir mi 38+0 şuan
Baloglum93 Dakika tut duzenliyse doğum sancisidir hastaneye gitmekle acele etme suyun gelmediyse sıcak bı duş al az yürü evin içinde sıklasirsa git doktora
Seherumeysa94 Bende 40. Haftadayım ve saat 3:30 dan beri sancım var gidip geliyo ama uzun sürmüyo o yüzden evde bekliyorum bide aksilik kar yağıyo dışarda napıcam bilmiyorum