K34bra Benimle aynı kaderi yaşayan var mı.? Etrafımda bir sürü cümle beklemesen mi? Hadi kakasını yerse? Hareket ediyor mu? Sancın yok mu? Hepsine cevabım var fakat ister istemez korkuyorumda... benimle aynı durumu yaşayanlar var mı merak ettim😢
Simgeeee K34bra benim de 40+4 de dogdu canım kaka yeme filan bişey olmadı ama dogum sancılarım basladı bebek baskı yapmadı açılmam ilerlemedi iki gğn dogum sancısı cekip sonunda sezeryan oldum 🤷♀️
Btln K34bra 39+6 uygulama son 1 diyor ve asla bi belirti yok 😬 bi an önce doğurmak istiyorum ve benimki de kız bu seneki kızlar hep böyle
Neslhnugrlu K34bra 40+5 deyiz bizde 🙋hala gelmeye niyeti yok gibi 😔 Nazli çıktı bebişler bekliyoruz dort gozle bizde ☺
Cananmehmet K34bra canım bizde 40+5 olduk bekliyoruz hiç canını sıkma bebisler ne zaman geleceğini biliyor. Sağ salim gelsinlerde geç gelsinler 🙏
K34bra Btln ayy evet yaaa kızlar bu sene nazlı çıktı gerçekten sağlıkla gelsinlerde bakalım beni yarın için çağırdı doktorum artık gel dedi 🥰🙏🏻
Dilos10 Btln aynı benimde malesef gece nişanım geldi sancılar arada oluyor ama düzensiz benimde kız gerçekten bende anlayamadım yani orda yürümeyi öğrenecekler resmen 😄
Elifmams K34bra bugün benimde 40 haftam doldu canım aynı durumdayiz ne yapsam brnde bilmiyorum sezeryana mi girsem sancı mi beklesem karmakarışık duygular icindeyim
K34bra Elifmams bende öyleyim ama doktorum daha fazla beklemek istemiyor anladıgım kadarıyla yarın gidicem bakalım ne olacak 😊
Mekamu Doğum 40 haftalık bir süreç, çevreye kulak asmayın bence. Doktorlar takibini yaptıktan sonra..
[silindi] K34bra 40+0 bizde de nazlı bi kız🤦♀️ doktorum seseryan günü vereyim mi diye kafamı karıştırıyor, ssvd adayıyım ya, beklemek istemiyor, ben de çok kararsızım bu hafta sezeryan mi olsam yoksa bi hafta daha beklemeyi mi teklif etsem acaba?
K34bra [silindi] bende geçen hafta bu durumu yaşadım her şey yolundaysa beklemek istedim bu yüzden pazartesine kadar tamam bekleyelim dedi ama pazartesi artık son bende ama hala açılmada yok bakalım hakkımızda hayırlısı🙏🏻
Elifmams K34bra hayırlısı olsun inşallah canım bence de daha fazla bekletme sağlığınız herşeyden önemli