Fatma81 Nedeni ne bilmiyorum ama bu akşam yemek yerken sağ kasik da ağrı oluştu Bend e fazla oturdum bugün erhalde biraz uzanım geçer diye düşündüm uzandiktan sonra sol kaşığım felaket bi şekilde ağrı oluştu sanki kasik bölgemi kesiyorlarmış gibi yarim saat falan sürdü geçti sonra 1 saat olmadan yeniden aynı şekilde sağ kasık da oldu bole birşey yasayan oldumu 🤔
minikmelegim_ Benim kasiğımda da bir kere keskin bir agri olmuştu ani hareketten. Aniden kalkarken olmuştu bence normal
snil Zaman zaman kasıkta ağrı/bıçak sağlanması olması normal farklı pozisyonlara geçince, duş alınca, dinlenince vs geçecektir. Ama düzenli aralıklarla geliyorsa doktora gidin mutlaka