Deletedmom3 16 haftalığım kan pıhtılaşması var oksapar ve coraspirin kullanıyorum şu anda. Bulunduğum ilde perinatog yok ama özele gidiyorum doktorum detaylı inceliyor her seferinde sağolsun çok memnunum cuma günü randevum vardı herşey yolunda demişti anlamadım neden böyle oldu